rosa säkerhetsväst (barn)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare teammalmgren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 320
T

teammalmgren

Letar efter en sida där man säljer säkerhets västar för bran i lila rosa och turkost..

Kommer inte ihåg vilket märke det e .. men det ska finnas andra säkerhetsvästar där med typ jacson och globus.

Är det bättre att köpa en "märkes" väst el spelar det ingen roll så länge den är godkänd för klass 3 bruk?

Finns det någon speciell väst för tjejer med stora bröst?

Sv: rosa säkerhetsväst (barn)

Kolla på Keflys hemsida, tror det är kefly.se. Har för mig att man kan beställa västar i egenkomponerade färger där. Likaså hjälmöverdrag plus en massa annat.

Mm....det är zippavästarna, för 200 kronor extra får du vilken färg du vill ha och på deras hemsida...keflys...så kan du göra den och se hur det ser ut.
Granngården säljer dom bla.

nej det är inte dem jag menar..

Tror att det e charls owen..

Zippas är bra för man kan ändra på sidan så att man har större upptill och smalare nedtill....om man vill....annars kan du få den måttsydd för 200 kronor.
Tror den ligger på 1900 i basmodell.
Min dotter som snart är 15 har alltid fått billiga västar men har nu fått en zippa och anser nu att vi "förstört hennes barndom" så här i efterhand.
*skrattar*
Men det är mkt. pengar....jag har ingen alls och lillasyster har en billigare sort.

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 905
Senast: Görel
·
J
Utrustning Hej! Jag startade en ny tråd om detta men den verkar ha försvunnit så jag startar en ny för och se om detta går bättre! Det är så...
Svar
4
· Visningar
5 079
Senast: justride
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även... 2
Svar
28
· Visningar
14 472
Senast: Summerwind
·
C
Fälttävlan Hejsan alla fälttävlans älskare=) Jag har ett väldigt stort problem. Jag rider i dag normalt fall i min racesafe säkerhetsväst klass...
Svar
11
· Visningar
2 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka