• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare _Sanna__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 533
S

_Sanna__

Jag ska fixa en tävling i hoppning å mitt stall och då ska man såklart vinna en rosett.
Men var köper jag det ? Inte ifrån hööks bara tycker dom är fula;)
Det kommer vara ca 8 med och alla får rosett kanske är onödigt att beställa när man bara ska ha 8 styckna :)
Var kan man få tag på billiga, snygga ?

Sv: Rosetter

Jamen de är ju minismåa och askorta/smala band och usch:D:rofl:

Du kanske kan beställa hem från nån hemsida eller leta i en annan butik?

Silvi har dom snyggaste, helt klart. Men vill du ha lite billigare så är tipset någon ridsportsaffär. Antingen hööks/börjes eller liknande, eller någon lokal.

Silvi har dom snyggaste, helt klart. Men vill du ha lite billigare så är tipset någon ridsportsaffär. Antingen hööks/börjes eller liknande, eller någon lokal.

Där e dom fina ja :) böjes är ju jätte fula hööks med :(

Jag ska fixa en tävling i hoppning å mitt stall och då ska man såklart vinna en rosett.
Det kommer vara ca 8 med och alla får rosett kanske är onödigt att beställa när man bara ska ha 8 styckna :)

Kolla i ridsportförbundets shop, har för mig att de har, men vet ej hur många/paket ;)

Du ha ju diplom och premie istället.. för om du ska ha snygga rosetter är beställning nästan enda utvägen..

En annan idé är att du ringer en ridklubb i närheten och frågar om dom har helt omärkta rosetter(dvs utan klubblogo och/el klubbnamn) som du kan få köpa ut av dem..

Okej tack båda! Men det får nog bli hööks ändå :( Tävlingen är nu i helgen och jag hinner inte beställa. :(

Jag gör egna rosetter (användeer limpistol, tjocka sidenband från syaffärer+snygg färgad kartong.) Är sjukt kul, jag kan göra hur många som helst, men får sällan användning för alla :angel: Brukar ordna små egna roliga tävlingar i hopp och dressyr för typ mig själv, lillasyrran, kompisar och b-ponnyns medryttare :p

Haha, kan lägga upp några :D
10101390327.jpg

10101390364.jpg

10101410691.jpg

10101431023.jpg

Har några till men inga foton på dom :)

Ska jag vara ärlig hade jag inte velat ha hemma gjorda då duger hööks :p

Tävlingen var idag och jag kom 4 :a :angel: det var 10 med jag kunde gjort bättre men är nöjd ändå

Ska du till göteborgs horseshow? :D
Köp där isf, fina fina fina!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 137
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 834
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 471
Senast: Edla
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 399
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka