JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
RPC säger tack och farväl
Moderator
Hästnyheter
Redan i Scandinavium sa den svenska publiken farväl och i dag är det dags för Casall att hyllas en sista gång på tysk mark. Har du koll...
Hästnyheter
I helgen tackade OS-vinnaren från 2012 för sig och när han sa hejdå till alla sina fans var knappt ett öga torrt. Se Nino des...
Hästnyheter
Lag från jordens olika hörn har hoppat i Nations Cup och tills sist stod Tyskland som vinnare i världsfinalen – mycket tack vare...
Hästnyheter
Vinnarna från årets upplaga av Ridsport ponny cup samlades under helgen för att trimmas av förbundskapten Sylve Söderstrand. ...
Källa...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nästa helg ska 5 olika hundar, som representerar 5 olika länder, som är släkt med mina och @Lilla-S hundar tävla dobermann VM i IGP...
Wingates
14 minuter sedan
Svar: 1 265
Visningar: 75 917
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Finns det hjärterum finns det stjärterum enligt tilda
Trott
22 minuter sedan
Svar: 555
Visningar: 34 042
Hund
Tråden för spår
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...
Trott
25 minuter sedan
Svar: 555
Visningar: 46 654
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Haha sådär är min så fort första brunsten på våren drar igång, allt blir potentiellt farligt 😅 blir också helt tokig i ridhuset om de...
MattiZ
14 minuter sedan
Svar: 1 301
Visningar: 101 746
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Min ständiga rekommendation är alltid connemaror, de funkar till allt! Allt från kravlösa skogsturer barbacka, körning, hobbyridning...
Reville
16 minuter sedan
Ridskoleryttare
Träning Lektionshäst! Har haft samma sto tre gånger nu. Gammal men pigg, har för mig 20+ och lite stel i ena varvet. Det var märkbart bättre...
Fabian In Memoria
16 minuter sedan
Svar: 965
Visningar: 101 505
Träning