Rullar sig i skit

P

puman_22

Har en liten Rottis valp på 6 månader som några gånger rullat sig i bajs. Om det varit andra hundars bajs eller om det kommit från något annat djur vet jag inte, men äckligt är det :crazy:. Blir duschen direkt vilket han tycker är kul eftersom han älskar att duscha :D. Gör era hundar likadant eller är det bara min pajas som vill vara en lortgris? :confused:
 
En hund jag känner tycker att det är skoj att rulla sig i dassresterna. Luktar riktigt fräscht måste jag säga ;)
 
Min hund gör det. Gärna i hästbajs. Ja g har hört att det är för att markera revir. De gnider sin lukt ovanpå den bajset.
 
MIn hund får jag nästan alltid bada efter att han varit med i stallet...
han hittar både skit ute i skogen, kattskit runt stallet, och hästskit :smirk:
 
Jodå, min 8-åring (!!) gör det emellanåt när vi är ute. Nu var det tack och lov ett tag sen, men äääckligt är det!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
713
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 074
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Finns det någon förklaring till varför hundar rullar sig i vissa saker, alltså annat än att det är gött och mysigt? Min hund jag har nu...
2
Svar
25
· Visningar
4 412
Senast: Sleepan
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 442
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp