Runda mässingspännen

Sv: Runda mässingspännen

Blää, det blir alldeles för mycket, ser ut som om det är spännen överallt. Tycker jag då :D ;)

Jag tycker inte det är så fint, tycker det tar för stor plats!

Men smaken är som baken, och om du tycker det är fint så är det klart att du kan köpa det!;)

Medel, tycker bäst om halvrunda spännen, annars blir det liksom lätt för mkt

Tycker att det ser billigt ut, det blir så mkt spännen över hela tränset.

Jag är SÅ trött på dessa spännen, men när de kom var det naturligtvis det snyggaste som fanns...
Precis som HGs inspänne på remmarna i korset... så kommer globus med det. Hur kul är det då att ha...

Jag tycker det passar på just Frank Baines tränsen, dom är så tunna och "osynliga" att spännena inte stör som det skulle göra om det är breda remmar och nosgrimmor.

Jag har en bild!!:p

mac3nt.jpg

= Fult!!:p

Men du har ju ett sånt, det från ridsportshopen?

Såg ett kandar från Knight's Leather som hade såna spännen men jag är inte så säker på om jag tycker om dom... :p I övrigt var det väldigt fint.

Vadå menar ni typ sånna här?

katja8.jpg

Det tycker jag är jättesnyggt i alla fall :D

tkr det är jättefint!
har det på mitt FB-träns :)

Tycker överlag det är fint, men beror ju förstås lite på vilken häst som ska ha tränset och hur hela tränset ser ut. :)

Hmm, jag använder inte det nu så jag har faktiskt glömt bort att jag har det helt. Men det har ju för breda remmar och nosgrimma, har gjort ett helt eget hoppplock o har bara kvar huvudlaget + pannband.

Jag tycker att det är snyggt, men då helst på pullartränesen. På något konstigt vis känns det för mycket på träns med aachen-nosgrimmor, och jag vet inte varför...

Vad tycker ni om det?? Såna som tex Frank Baines har. Är det nåt att ha? :p

Gillar det bättre och bättre, ffa när de är silverfärgade.
Har förälskat mig i ett träns från Hansbo med ovala spännen men med inåtvända spännen vid bettet. :love: Det blir iaf två spännen "bort". :D

//Alice

Jag tycker att det är skitsnyggt!! Särskilt om det är tygelhakar vid bettet och på tyglarna.
Det är snyggast om det sitter på ett träns med pullargrimma, för som Vimzis säger så blir det liksom lite för mycket på aachengrimmor.

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
532
Senast: Elo
·
Tjatter Hjälp mig buke! Ni vet sån där gummisprut-grej som man får med tex när man köper öronrengöring? Vad heter den? Jag har en blå hemma men...
Svar
16
· Visningar
591
Senast: Sel
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka