Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är SÅ trött på dessa spännen, men när de kom var det naturligtvis det snyggaste som fanns...
Precis som HGs inspänne på remmarna i korset... så kommer globus med det. Hur kul är det då att ha...
Jag tycker det passar på just Frank Baines tränsen, dom är så tunna och "osynliga" att spännena inte stör som det skulle göra om det är breda remmar och nosgrimmor.
Hmm, jag använder inte det nu så jag har faktiskt glömt bort att jag har det helt. Men det har ju för breda remmar och nosgrimma, har gjort ett helt eget hoppplock o har bara kvar huvudlaget + pannband.
Jag tycker att det är snyggt, men då helst på pullartränesen. På något konstigt vis känns det för mycket på träns med aachen-nosgrimmor, och jag vet inte varför...
Gillar det bättre och bättre, ffa när de är silverfärgade.
Har förälskat mig i ett träns från Hansbo med ovala spännen men med inåtvända spännen vid bettet. Det blir iaf två spännen "bort".
Jag tycker att det är skitsnyggt!! Särskilt om det är tygelhakar vid bettet och på tyglarna.
Det är snyggast om det sitter på ett träns med pullargrimma, för som Vimzis säger så blir det liksom lite för mycket på aachengrimmor.
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...