Ryggstycken

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare snurran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 823

snurran

Trådstartare
Var sjutton finns det en sida på nätet, svensk helst, där de säljer travsaker?
Måste ha ett ryggstycke. Men hittar inget.
PM:a gärna om ni har bra länktips...

Börjes, snabbt billigt och fullt funktionellt. Kan tipsa om deras "svanskappeläder" till sadel, funkar lika bra på sele om man inte har en väldigt stor häst. tror de kostar runt 80 kr för ryggstycket och svanskappan. Kanske inget att ha om man ska köra med käk men annars så är det inga problem.

Har du provat Biderman eller travprylen bollnäs? Bollnäs är himla reko att ha att göra med, gillar dem skarpt. Bidermans ger jag inte mycket för, de är dyra och söliga på att leverera grejor men det har mycket artiklar iaf..
mvh jesse

Liknande trådar

Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 451
Senast: Syrax
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
1 041
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Mirre
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 423
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår