Ryttarens inverkningar i trav

drekaflúga

Trådstartare
Jag ska hålla ett föredrag på min utbildning i morgon om gångarten Trav och ryttarens sits och inverkningar (i trav alltså).

Vad innebär inverkningar (i trav) i detta sammanhang??

Jag har en teori om vad jag ska skriva men jag vill ha det bekräftat av Buke almighty:bow:

Sv: Ryttarens inverkningar i trav

Låter dumt att du går en utbildning där du ska hålla ett föredrag, och du inte förstår föredragets natur. Låter som att dom inte har utbildat så bra på din utbildning .... Är du osäker är mitt tips att du nästa gång frågar din lärare i god tid, så att du lär dig vad denne menar med den uppgift ni fått.

Buke almighty

:rofl: :rofl:

Hostade te över datorn i fnissattack - är kanske lite övertrött. :D

I övrigt håller jag med Elizette.

Håller med Elizette + om du vill ha igång en diskussion kring ett ämne som du sen ska hålla ett föredrag om, är det smart att starta en sådan tråd i god tid, så att folk hinner svara, diskutera och du hinner reflektera över vad folk sagt och sedan väva samman det med din egen teori. Detta hinner du inte om du startar tråden kvällen innan det ska vara klart.

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 220
Senast: Pinus
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 005
Senast: Emuliiaa
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 131
Senast: Badger
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka