JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Sverige fortsätter att plocka poäng i Nations Cup-hoppningen. Det svenska laget tog sin tredje raka seger efter dubbelnollor av Angelie...
Hästnyheter
Med Clarimo har Rolf-Göran Bengtsson haft stora framgångar - nu börjar dessa radas upp mer och mer även med Clarimos 9-årige son Crunch...
Hästnyheter
Trots att Rolf-Göran Bengtssons Clarimo skadade sig under tävlingen kunde Sverige hålla undan och vinna Nations Cup i Rotterdam i...
Hästnyheter
Förra året gjorde Rolf-Göran Bengtsson och Clarimo succé i Falsterbo när de vann Grand Prix. I år finns det dessvärre ingen chans på...
Bästa kloslipen?
Övr. Hund Jag har ett multiverktyg av dremel-typ, men inte just det märket (Biltemas billiga kanske?). Den funkar bra på mina hundar som är ca 20...
__sofia__
Alldeles nyss
Svar: 8
Visningar: 182
Hund
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Ett problem är väl också att generellt så är "Svensson" köparen ointresserade av att sätta sig in i sitt valpköp. Folk gör mer...
Bulldoozer
11 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 205
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja jag känner igen mig i allt du skriver.
Jag bor också där vi aldrig träffar hundar knappt människor heller men alltför ofta när man är...
Nota
20 minuter sedan
Svar: 1 273
Visningar: 76 444
Hund