Så lycklig !!!!

cetzyboy

Trådstartare
Har jobbat under många år i ett företag jag bara älskade , själva arbetet ,chefen, kollegorna och allt runt omkring.
Träffade sedan en man som jag älskade som bodde 45 mil från mig och jag pendlade nästan varje helg när han inte kom till mig, vilket var sällan pga hans hästar. Så till sist efter ett diskbråck pga bilkörning så sa jag upp mig eftersom de tyvärr inte kunde ordna jobb på orten trots försök, så med tårar i ögonen sa jag upp mig och jag sökte jobb på hans ort fick ett direkt och flyttade upp och har nu jobbat här på ett företag i 2 år .
Trivs varken med chefen, vissa kollegor, lönen och arbetsuppgifterna men visste att det finns inte så mycket att söka , så bet ihop och stod ut.

Så i måndags fick jag ett samtal från gamla firman....de finns en tjänst här nu och de vill att jag skall ha den .
Är så lycklig !!!!!!! En månad till sen kan jag börja !:banana::banana:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Jag har sen ett år tillbaka varit sugen på att byta jobb. Sökte därför en tjänst som jag blev intresserad av. Var på intervju och...
2
Svar
33
· Visningar
2 676
Senast: Dorinda
·
Skola & Jobb Jag har strösökt några andra tjänster mest pga. tristess på mitt jobb. Men hur ska man kunna bestämma sig? Där jag jobbar nu är ett...
2
Svar
39
· Visningar
2 375
Senast: Mois
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 200
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 649
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kaninskrik
  • Kön kattungar
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp