Så lycklig !!!!

cetzyboy

Trådstartare
Har jobbat under många år i ett företag jag bara älskade , själva arbetet ,chefen, kollegorna och allt runt omkring.
Träffade sedan en man som jag älskade som bodde 45 mil från mig och jag pendlade nästan varje helg när han inte kom till mig, vilket var sällan pga hans hästar. Så till sist efter ett diskbråck pga bilkörning så sa jag upp mig eftersom de tyvärr inte kunde ordna jobb på orten trots försök, så med tårar i ögonen sa jag upp mig och jag sökte jobb på hans ort fick ett direkt och flyttade upp och har nu jobbat här på ett företag i 2 år .
Trivs varken med chefen, vissa kollegor, lönen och arbetsuppgifterna men visste att det finns inte så mycket att söka , så bet ihop och stod ut.

Så i måndags fick jag ett samtal från gamla firman....de finns en tjänst här nu och de vill att jag skall ha den .
Är så lycklig !!!!!!! En månad till sen kan jag börja !:banana::banana:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 828
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
850
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Min man jobbar som personlig assistent i ett privat företag. Han har varit på samma jobb i snart fem år, och blir då sjukt utnyttjad...
Svar
18
· Visningar
1 075
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka