JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
5 minuter efter att ligan :smirk: blivit avmaskade, så samlades dom för lite mat och dryck..
Sv: Såååå hungriga
Helt underbara ju! Hur många har du?
Har 5 katter i dagsläget
*Honkatt - 4 år
*Hankatt - 2 år
*Hankatt - 2 år
*Hankatt - 10 månader
*Hankatt - 10 månader
Största hankatten, den långhåriga 2-åringen väger 4 kg och de övriga ligger under honom i vikten..
mina små katter
Okej, då ligger han under min Bagheera då! Han väger 5,9 kg
Härliga är de i alla fall!
Övr. Katt
Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
2
Övr. Katt
Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra.
Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Övr. Katt
Hej!
Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Övr. Katt
Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Du gör ju precis det jag beskriver nu, samtidigt som du helt missar poängen jag har skrivit. "man skyller på att man äter mängder med...
Anna-Bella
5 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 40 710
Allmänt
Scenföreställningar
Kultur I dag såg jag baletten Den store Gatsby på Det Kongelige Teater - Operaen i Köpenhamn.
Den store Gatsby hade världspremiär i Köpenhamn...
Dyngpeter
7 minuter sedan