Sadel från börjes?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare aurian
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 876
Sv: Sadel från börjes?

satsa isåfall på en begagnad märkessadel som du säkert kan hitta till samma pris som en börjessadel. När du fått den sadeln du beställt är det ju bara att sälja den gamla igen. Skulle du däremot sälja börjessadeln lär du inte få ett dugg för den.

Hööks syntetsadlar rekomenderar jag INTE!! de är hemska att rida i. En privathäst som stod på ridskolan ett tag som jag red hade en griffin. Det var den hemskaste sadel jag ridit i. satt man utan stigbyglar var benen en decemeter från hästens sidor för att det var massa hårda saker på sadeln ivägen. Helt kass sadel.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: cowgirl81
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 225
Senast: iNHALE
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Ramona
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 194
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka