Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet någon någon bra sadel som passar till en groov liten B ponny, det ska vara en billig sadel då han endast kommer att bli riden en eller ett par gånger per månad...
Kolla med Hööks, beställde en sadel därifrån åt vår shettis. Hon är stor alltså ingen liten sak DESSUTOM BRED över ryggen. Jag ville ha en "riktig"sadel inte shettissadel. Beställde alltså denna sadel från dem ringde och pratade med dem och bad att få den bredaste de hade.Ligger perfekt(när hon inte som nu är dräktig)Kostade runt 1000-lappen.
Juridik & Ekonomi Jag förstår inte riktigt varför du svarar på mitt inlägg på det här sättet? Jag skriver ju att de får dela ( men med andra ord) som...
Trädgård & Växter Jag och min syster köpte en batteriklippare med uppsamlare men utan drivning till vårt föräldrahem när vi tog över. Det är det bästa jag...
Hästmänniskan Så gjorde jag när jag köpte Mariella. Dvs åkte från Norduppland till Skåne. Tingade henne osedd innan jag körde (med bil och släp). Tog...