Sadel till shettis!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare RebeckaKihlberg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 704
R

RebeckaKihlberg

Pållen ska få sadel i juklapp, men det är ju en halv djungel att hitta någon tycker jag.

Någon som kan rekomendera en sadel i 15" somär X-vid?? och som inte kostar för månag tusenlappar?!?

Sv: Sadel till shettis!

Jag hade en maxam till min islänning som första-sadel, nu passar den inte längre efter hon ändrat form men jag gillade den. Jag hade en 16" x-wide men jag har för mig att den finns som 15" också. Billig, lätt, bekväm och lättskött

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Lisen82
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: Ramona
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
333
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka