Sadel till stor nordsvensk

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare vimsi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 747
V

vimsi

Letar efter sadel till en stor nordsvensk, av god kvalitet.
Hur är de bomlösa sadlarna att rida i , har aldrig suttit i en sådan,
Jag tror att en sådan skulle passa bra till min otroligt stora nordis.
Andra tips önskas även.

Sv: Sadel till stor nordsvensk

Sambons foderhöst, nordisen vi hade (ett sto på 165 cm hög), hon kom med en master sadel.

Dock vet jag inte alls var det är för sadel, mer än vad märket heter. Men hon reds också med en hubertus dressyr av ägarna.

(Båda sadlarna vad utprovade till henen)

Sv: Sadel till stor nordsvensk

Jag rekommenderar att du tittar på lite olika bomlösa alternativ, sök lite här bland trådarna på bomlöst så hittar du massor. Skulle du vilja prova ett par så ska jag förbi uppsala nästa helg förmodligen. Hör av dig om du är intresserad!

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 153
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: warg
·
Utrustning Tips mottages på sadlar som passar maxad cponny Ponnyn har kort rygg och är överbyggd och sadeln åker lätt fram. Har vidd 35 på...
Svar
0
· Visningar
106
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka