• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MissSecretess
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 624
M

MissSecretess

Ni som rider i wllington sadlar, e de sköna och bra att rida i??
Kanske ska köpa en...
Ha de suuper :D

Dottern rider i en Wellington.. vill inte rida i andra nu. Hon stomrtrivs i den!

ja helt kanonskön!

PS. Snart kommer det att storma in folk som säger att sadlen är sne och banan, bara så du vet :smirk: DS

jag fulkkomligt älskar min :love:, men tog nära tev eckor inna jag lärde mig sitta & rida ordenligt iden, var många gånger jag tvekade på om det var rätt saker och tänktelämna tillbaka den, men nu skulle jag inte vilja vara utan den :p

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 144
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
174
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
536

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka