• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Juicy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 2 761
Sv: Sadel

jag har en wintec och två utan märken.
min drömsadel just nu är en wintec isabell :love:
eller en snordyr specialsydd ;) (fast det vill jag inte ha till hästen jag har nu, då hans sadlar passar perfekt)

Dressyr: Stübben Maestoso
Hopp: (Jacson) Santa Cruz Celine

Min drömsadel är en som ligger perfekt på hästen i all framtid :smirk:

En Kentaur Penelopa dressyr och en Globus Loke för uteritt och hoppning. Gillar båda skarpt:love:
Min drömsadel vet jag inte vad det skulle vara. Troligen någon som jag inte provat än. Skulle vilja prova Guiernieresadeln från Amazonas tex.

Jag är KÄR i LillaMy84:as spanska sadel, den är sjuuukt snygg och jättebekväm att rida i!
Och sedan skulle jag vilja ha en Barnesby Whitaker flatback, de är helt underbara. Fast egentligen är jag jättenöjd med min bomlösa ST CC, de gånger jag och sadeln kommer överrens. Man ska vara glad över de gångarter man hittar hos sin häst, men det vore bra om man kunde förvalta och hantera dem också!

Har en United dressyr nu.
Min drömsadel är en Amerigo:love:

Jag har en Stübben Siegfried VSD nu.

Min drömsadel är Wellington :love: (som jag hade till min förra häst) och Childeric :love:

Hoppsadel: En Bates Caprilli, jätteskön!!:love:
Dressyrsadel: Har ingen för tillfället, eftersom min älskade Frank Baines slutade ligga bra...:cry:
Drömsadel: En Butet, eller en Equipe.

Har en bomlös Diddispecial (som är min drömsadel:love: ) och en AlliUnn som ska säljas nu.

Har en Jaguar dressyr, och det är nog min drömsadel om den bara hade varit brun :D

Hopp; Jacson SAnta Cruz Celine
Dressyr; Thorowgood (Griffin) T6:love:
Allround; Wintec
Island; Griffin Iceland
Drömsadeln; Har nog ingen drömsadel=)

Dressyr: Venus D
Hopp: Equipe Performance Special

Amerigo eller Equipe är drömsadeln! (dressyr)

Jag har två sadlar som jag älskar och jag kan inte tänka mej något bättre ;)
En Amazonas Guerinière och en Jensen Amiral. Den senare är måttbeställd till både hästen och mej själv.

Immer

Ena sköthästen har: H**ks sadeln för 1249:-
Drömsadel till henne: Specialsydd patriot:love: :love:

Andra sköthästaen har en globus.
Han ska få en special butet eller patriot.

Hopp; Kieffer Inn AT
Dressyr; Bates Caprilli och en Höpfner

Drömsadlar
Hopp; Butet eller en ny Kieffer Inn AT
Dressyr; Röösli

Rider i en CH Trevor Flatback, en MKT trevlig sadel!!!
Dressyrsadeln är utan märke, köpt begagnad, ngt engelskt märke, oxå väldigt skön, ändå...

Vet inte riktigt vad drömsadeln skulle vara, men Gold Medal-sadlarna som Hööks hade ett tag var både snygga och såg sköna ut, tyckte jag... Och en av de som finns hos Hööks nu, Andromeda Flatback HH ser inte heller helt dum ut! Dressyrsadeln Zaldi Platinum ser väl heller inte helt pjåkig ut...!!

Hm, nej, det här går ju inte för sig, jag har hur många drömsadlar som helst... Kanske beror på att jag inte ridit i så många olika...

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
643
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Puh
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 157
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka