Sadeldgjord till shettis.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare skorpan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 969
S

skorpan

Jag letar efter en kort sadelgjord till en en liten shettis. Är det någon som vet var man kan hitta en bra sådan någonstans. Den ska helst vara mindre än 50cm.

Sv: Sadeldgjord till shettis.

Så korta gjordar hittar man nästan, om inte, enbart bland dressyrgjordar för större pållar.

lillhästen i stav har en spec shettissida, om de inte finns där kanske de kan ta hem? om ni inte kollat upp de redan vill säja...

det finns dressyrgjordar fr 35 cm i varje fall

Tack för alla svar.
Ibland är man ju helt :crazy: i huvudet.
Varför har vi inte tänkt på att en dresyrrgjord :o :o
Stallet där shettisen står är ju fyllt med dressyrhästar med dressyrsadlar och dressyrgjordar :idea: :idea:

Liknande trådar

Utrustning Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar...
Svar
3
· Visningar
245
Senast: WildHorse
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
258
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?