Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag håller på och letar sadelgjord. Jag skulle behöva ha en där själva gjorden (tyget) går en bit ovanför spännet. På den jag har nu så slutar "tyget" vid spännet Så när jag drar åt sadelgjorden så fastnar pälsen i spännet och nyper i skinnet. (hoppas ni förstår hur jag menar..) Vet ni någon bra? Vilken sort föredrar ni, rep,teddy eller neoprene gjord?
Ropa på Bill han kan det där.
Han gav ett tips (kommer inte ihåg vilken tråd det var) för ett tag sen om hur du kan göra med den gjord du har nu för att hästen inte ska få skavsår
Kropp & Själ
Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Hundträning
Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...