• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havremoppen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 610
H

Havremoppen

Vad för sadel kan passa en relativt rak rygg med lite manke och bred rygg? (äldre halvblodsmodell)

Just nu är man mest på jakt efter billigt begagnad men som såklart passar under inridning och så :)

Sv: Sadelråd

Okej så du tror wintec passar? För jag råkar gilla dom :love:
Ska se om jag kan ordna någon bild på ryggen

Sv: Sadelråd

Ok, jo jag gillar dom med, köpte precis en begagnad wintec till min häst, en arab, den ligger perfekt på honom och den är underbar att rida i oxå. Kolla olika hästannonser så hittar du säkert nån till ett bra pris, det gjorde jag:smirk:

Liknande trådar

Utrustning Ni med breda hästar som samtidigt inte har en rak rygg. Vad har ni för sadel till era hästar? Använder idag en wintec med uttöjt järn...
Svar
9
· Visningar
667
Senast: skiesabove
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Esmeralda
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 292
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S