sadelskåp

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Wilden
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 868
W

Wilden

Nån som vet om man får plats med ett sadelskåp i en 1,5 hästars transport (ifor W)?:cool:
/W

Sv: sadelskåp

Om skåpet går att säkra ordentligt och du inte är rädd att hästen ska skada sig på skåpet (eller ha sönder skåpet), kanske det går att ha framför bommen, men då vete hundan om du kommer ut genom skötardörren. Fast vi lite närmre eftertanke undrar jag om skåpet går in framför bommen, släpet är smalt framtill.

Sv: sadelskåp

då lånar jag tråden lite, finns det något skåp till Ifor Williams som man kan sätta framför släpet på utsidan. Typ som kyllinge och star har? på en 1,5 hästar och en 2 hästars.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 156
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
460
Senast: warg
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 922
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka