Sälja använda underkläder o dyl.

Mysecretidentity

Trådstartare
Som vanligt när det blir lite kännsligt gömmer jag mig bakom lite anonymitet :o

Som fattig student har jag funderat på att sälja lite använda trosor, strumpor eller annat "oskyldigt" till intresserade.

Någon som vet hur man gör, lämplig säljesplats och bra tillvägagångssätt.
Vill ju kanske vara lite anonym när jag annonserar, men är faktiskt inte så att jag skulle dö av att erkänna att jag sålt trosor om det nu skulle läcka ut. Ser inget oanständigt I det hela faktiskt.
alla tips mottages! Men länka inte till eventuella sidor I tråden, skicka det på PM tack :)
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Paranoid som jag är så skulle jag inte sälja trosor som är använda på riktigt, utan kanske gnugga in dom med lite, lite filmjölk eller något så dom bara ser ut och luktar använt :D

Men jag visste inte att det finns äckel som köper använda strumpor också? Fast det finns ju många olika fetischer såklart.
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Har gjort det en gång i tiden men endast till samma person. Extraknäck under gymnasiet. Han hittade mig på en chattsida. Sålde till honom i nästan tre år.
Vet inte hur man annonserar eftersom jag aldrig behövde göra det. Men visst tjänar man pengar på det.
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Har gjort det en gång i tiden men endast till samma person. Extraknäck under gymnasiet. Han hittade mig på en chattsida. Sålde till honom i nästan tre år.
Vet inte hur man annonserar eftersom jag aldrig behövde göra det. Men visst tjänar man pengar på det.

Åh, det finns rättvisa i världen, och den kommer till den som tålmodigt väntar.
:-)
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Förlåt, men :o:rofl:

Går det att sälja sånt??

Skämt eller allvar, jag har en massa trosor som behöver slängas för att de är så fula och uttjänta, du menar att man kan sälja dem till någon och tjäna pengar?

Uppriktigt nyfiken, vad får man betalt för ett par använda trosor?

Hahaha, (förlåt igen, har aldrig hört talas om detta), var säljer man dem, jag vill med utöka min budget lite:D
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Alltså jo men du måste sälja dem nyanvända, icketvättade.
Vet dock inte vad man kan få för dem ^^
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Alltså jo men du måste sälja dem nyanvända, icketvättade.
Vet dock inte vad man kan få för dem ^^

Jösses... Du menar typ nya trosor som är använda en gång? Då går mina "fetbort", de är gamla och behöver slängas, det var ju synd :p Ingen som vill köpa gamla trosor?:D Hahaha, jag kan använda dem innan och spara in tvätten ;-)
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Gjorde det som fattig student, men tröttnade snabbt. Pengarna var inte värda all tid man fick lägga ner på det.
Och de flesta "kunder" var ganska luttrade och hade själva varit med om fejkade använda trosor, som t ex filmjölk, och därför var det extremt svårt att sälja via post på ett smidigt sätt. Majoriteten ville ha en miljon bilder som "bevis" på att man är tjej, bevis på att man ser ut enligt deras preferenser, bevis på att man faktiskt använder trosorna, bevis på att de är postade och så vidare i det oändliga.

Hände ett par gånger att jag sålde IRL - på offentlig plats förstås, men de kunderna blev snart efterhängsna och fiskade efter fler "tjänster".

Sen hade de jävligt mycket krav också. Antal dagar man skulle använda dem, det skulle dokumenteras, det skulle vara en viss modell, färg och material på trosan. Gah! Inte vilka slitna menstrosor som helst här inte ;)

Jag fick mellan 200-500 per trosor beroende på "skick". Jag lade på en hundring för varje extra dag de skulle användas, och jag hade max 5 dagar. Man känner sig ju skitäcklig tillslut och för att inte tala om hygieniska skäl..

Så tills TS skulle jag säga: tiden du lägger ner i förhållande till pengarna du får in gör att det inte är värt det!
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Jag tror det räcker med att sätta ut dem på loppis.:p

En kompis stod och lade fram kläder på loppis, då en gubbe kom fram och började gräva bland kläderna. Han höll på ett bra tag innan han harklade sig och frågade ifall hon inte har några underkläder att sälja...

Såhär i efterhand borde hon ju inte svarat nekande, utan sprungit in i provrummet och slitit av sig sina trosor och sålt för några hundra :D
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Kanske du ändå har lite tips om hur jag an gå tillväga?
Känns som att jag intr har några batter alternative att testa då jag itne kna arbeta I det landet jag bor. Men postkostnaderna är ganska låga, ll min fördel här.
Jag kan skicka bilder med trosorna på, bara inte med mitt huvud på. men kan ju skcika någon bild med mitt huvud med så de ser att jag är tjej.
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Regga dej på diverse kontaktsidor/sexkontaktsidor, och nämn på din press att du säljer. Det är nog lättaste alternativet.
Har också sålt nån gång, även med tillhörande bild (typ rumpa med aktuella trosor på eller framifrån), men oftast bara trosorna.
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Jag fick 500 kr paret. Han köpte dessutom alla trosor så jag behövde aldrig lägga ut kostnader för det.
Han köpte även använda strumpor för 200 kr paret.
Å sen sålde jag en del annat som han önskade sig. Men det blir nog för mycket för att skriva ut här. Poängterar att han aldrig någonsin fick röra min kropp. Så ingen går och inbillar sig att jag sålde mig själv.
Men tjänade drygt 3000 kr i månaden på honom med tanke på alla hans önskemål.
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Visste han vem du var?

Det tycker jag skulle vara lite otäckt, att köparen vet namn osv. Känns som det kan bli otrevligt.
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Ja. För att kunna utföra vissa av dom önskemål han hade så var vi tvungna att träffas. Aldrig hemma hos någon av oss utan på hotell som han stod för.
Fast kom på att vi visst varit hemma hos mig två ggr. Han betalade mig för att fira jul med honom en gång. Jag hade inget bättre för mig så visst..
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

Får man använda sig av sidor som tex. "blocket", "ebay" osv. för sörsäljning o annonsering?
 
Sv: Sälja använda underkläder o dyl.

På Tradera är det förbjudet att sälja använda underkläder.
Vet inte hur det ligger till med blocket.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp