Bukefalos 28 år!

Sälja saker för välgörande ändamål?

millan10

Trådstartare
Hur gör man? Har länge funderat på att göra saker för att sedan sälja. Min dröm hade varit att göra saker som, vykort, tavlor och andra småsaker för att sedan sälja för en viss summa och det jag får in går till välgörande ändamål. Ska alltså inte tjäna något själv på det utan vill ge andra glädje av det jag tjänar. Men hur går man till väga. Vet att om man till exempel har saker man inte behöver så kan man sälja det på större sidor, men skulle gärna haft en egen hemsida. Någon som har erfarenhet av det här med en egen webbshop? Detta är som sagt fortfarande mer en idé och kanske inget jag genomför förrän om ett tag, men skulle ändå vara kul att veta lite vad man ska tänka på och om den här idén ens kan vara möjlig? Behöver som sagt inte tjäna något på det.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 948
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 808
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 198
Senast: tuaphua
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 019
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp