Bukefalos 25 år!

B

**BORTTAGEN**

Jag tycker att det gamla forumet var bättre. Det ser så rörigt ut nu och känns så oxå.
Nån som håller med???

M

Madelene

Jag tyckte som ni i början, men nu när jag vant mig så tycker jag det nya är smidigare och lättare att använda och få en bättre översikt på!

/Madelene :devil:

R

Rocco

Jag tyckte oxå att det var dåligt i början men nu har man vant sej så nu är det mycket bättre!!!!
:rofl: :rofl: :rofl:
//Rocco

X

Xenox

jag kunde inte skriva inlägg på de gamla forumet då min dator allti krånglade o höll på

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6936 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
669
  • Fråga
Bukefalos Då många fortfarande verkar gilla de gamla smiliesarna, tänkte jag låta er rösta på vilka av dem som är viktigast för er. Alla...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 779
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
13 778
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag har precis genomfört en mindre buggrättningsuppdatering av vissa tilläggsprogram på forumet. Det lär antagligen inte märkas på något...
Svar
0
· Visningar
229

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Varde mörker

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vad är rimligt pris för valp?
  • Valp 2021

Hästrelaterat

• Longerlina hake??