Bukefalos 28 år!

Sätta dit bensnören på regnkappa?

Jag köpte sådan där resår med färdiga knapphål i och sedan en vanlig knapp som man trär igenom knapphålen på resårbanden. Vek ihop fodret lite där jag sydde fast knappen och resårbandet, sydde på maskin, fungerar utmärkt.
Aha, visste inte ens att det fanns! Låter smidigt!
 
Jag köpte sådan där resår med färdiga knapphål i och sedan en vanlig knapp som man trär igenom knapphålen på resårbanden. Vek ihop fodret lite där jag sydde fast knappen och resårbandet, sydde på maskin, fungerar utmärkt.
Kan man sy fast även knapp med maskin?🧐
Är det bäst att ha knappen framför eller bakom låret? För att minska risken att den ligger mot sadeln.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
463
Senast: hamilton1
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 688
Senast: Exile
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 980
Senast: lilstar
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 940
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp