Safestyle Xlite

ghostofashark

Trådstartare
Är det någon här som testat stigbyglarna Safestyle Xlite? Söker ett par säkerhetsstigbyglar som helst har fästen som gör att stigbygeln hänger i rätt vinkel, och dessa är de billigaste jag hittar. Då de ändå kostar 1400 så tänkte jag dock höra om någon här har dem och är nöjd? Eller har andra förslag? Funderar på Acavallo Arena annars, men då jag är sjukt klumpig vore det ju trevligare med ett par där fästet gör att de hänger rätt.
Trillar av med jämna mellanrum, så det måste vara säkerhetsstigbyglar 😆
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 678
Senast: Septicemia
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
3 806
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 698
Övr. Hund Då det inte blev någon valp till mig i den tänka kullen fick jag i stället köpa en 18-månaders-tik från uppfödaren. Hade redan innan...
Svar
12
· Visningar
2 379
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp