Säga upp mobilabonnemang ..

Smurfoff

Trådstartare
Blev totalt blåst av en telenor försäljare och förnyade mitt abonomang.. Vilket jag ångrar stort .. Sa jag reste mycket och han sa det är inga problem att pausa de..! Men han glömde nämna du måste vänta i 6 månader för att få pausa. Nu är jag låst i två år betalar 499 i månaden.. Använder inte ens telefonen för jag är utomlands de blir för dyrt.. Har lust att betala hela abbonomanget bara för att bli av me det.. Runt 11.000 .. Men vill inte va låst till dem, skickar fel räkningar osv får va på dem hela tiden. Dem lägger till försäkring osv ibland på fakturor..

Någon mer som köpt sig ur etta abonomang? Går de??

Sv: Säga upp mobilabonnemang ..

Jag var dum nog och öppnade förpackningen på mobilen.. Så de gällde inte då :(

Jag har lyckats få teleor att ta tillbaka en öppnad telefon och stryka ett abonnemang - bra argument och envishet gör susen :D Så mitt tips är att inte ge upp så lätt. Tjata lite. Bara för att de inte har någon juridisk plikt att ta tillbaka, så finns det inget som hindrar dem att vara lite medmänskliga :) Det kan vara värt ett försök. :)

Det var 2 månader sen jag tog denna mobilen.. Jag fråga om ja kunde pausa abonomanget då säger dem om 5 månader.. trots säljaren sa att de gick bra direkt då vi förnya..

För jag var i Sverige. Men nu har de löst sig. jag har pausat mobilen i 6 månader. trots dem sa att de va omöjligt men nu gick de helt plösligt!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag flyttade min häst för 2,5 år sedan till ett nytt stall. Stallägaren mailade över ett uppstallningsavtal till mig som han bad mig... 2
Svar
21
· Visningar
4 440
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av... 2
Svar
20
· Visningar
4 888
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp. Mitt liv är ett ständigt pussel. Det är säkert fler som har det så men alla är vi olika och jag känner att det är på... 2
Svar
31
· Visningar
3 465
Senast: BusBarro
·
Äldre Nu menar jag inte här på sidan, utan helt generellt. T.ex. så läste jag ett inlägg på FB häromdagen. Det var en hundägare som släppt... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 447
Senast: Fan of Bill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31