Sälja böcker på nätet?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare alazzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 054

alazzi

Trådstartare
Jag sitter med ett gäng stora böcker som jag nu skulle vilja sälja. Måste helt enkelt börja rensa ut en del böcker. Stora presentböcker om arabhästavel i första hand. På tyska och engelska. Var säljer man utländska böcker bäst?

Jag kollade på tyska ebay och på Amazon, och det känns som om amazon kan vara det bättre alternativet för just böcker?

Problemet på Amazon är att man måste ange att pris, svårt när man inte har koll på marknaden. Men jag får väl Googla lite.

Hur gör man när man säljer via nätet? Något man behöver tänka på? Jag har aldrig sålt saker på varken Ebay eller på något annat ställa.

Nu la jag upp några böcker på Amazon men jag hittar inte mina egna böcker? Börjar bra det här...

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 943
Senast: Palermo
·
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt... 2
Svar
38
· Visningar
1 975
Senast: Butros
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår