Bukefalos 28 år!

Samira ska träffa kavaljer!

loveponies

Trådstartare
Eftersom behandlingen för min ragdollhanne Chivas lunginflammation dragit ut på tiden så har jag beslutat mig för att para Samira med en annan hanne.
Så nästa vecka ska jag släppa på p-pillrena, och så fort hon löper så åker vi iväg till "cararv" här på buke, som äger en tjusig blå colorpointhane vid namn S*Migörs Xtraordnary Xerox!
Det ska bli såå spännande! :bump:
Går allt enligt planerna kommer kattungar födas hos S*Dragonfire i januari månad!
 
Vad spännande! Klokt av dig också att komma på ett kattprojekt, i stället för gräva ner dig på grund av Chivas sjukdom. Men jag hoppas att han blir bra snart :crazy:, det måste vara jättejobbigt för dig.

mandalaki
 
Hmm, räkna inte med något löp närmaste tiden. Det verkar vara mer regel än undantag att man som kattflicka INTE ska löpa när matte vill.

Men jag hoppas såklart att det går bra ! Ska vi också byta sen? :confused: :D
 
Med tanke på att hon den senaste tiden löpt IGENOM p-pillrena så att jag har varit tvungen att öka dosen till att ge var 4-5 dag, så TROR jag att hon borde komma igång ganska snart med löpet. Men vi får väl se!
 
Jo. Jag kände det också. Nu känner jag inte samma press på att "han måste bli frisk snart, så jag kan para!". Men det är jobbigt att höra honom hosta hela tiden, och det är jobbigt att trycka i honom antibiotika dag ut och dag in, utan att det hjälper... Han har ätit antibiotika i 18 daga nu... På tisdag ska vi in och göra en ny lungröntgen på honom och så ska de kolla njurvärdena också. Vi får se vad som händer sen.
 
Usch vad orättvist, jag vill också ha bebbar... (Eller åtminstone en hona....)
Lite svårt att matcha löpen när honan bor i Norrköping och hanen i Norge, och han dessutom har besök av andra flickor ganska ofta. Nu får de sätta fart så jag kan få min kisse!!!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp