Sammetstäcken?

Centaur

Trådstartare
Jättesnygga, men hur ser dom ut efter ett tag? Efter tvätt till exempel? Lika snyggt eller rufsigt och fult? Hur blir dom om man har dom under andra täcken? :confused:

Ingen aning, men jämför med kläder av sammet så tar de inte stryk av tvätt, så förutsatt att det är bra kvalitet på sammeten i täckena så kommer det inte bli sämre av tvätt. Samma sak som med fleece skulle jag tro. DÅLIG kvalitet på fleecen och den blir noppig och ful efter tvätt - bra kvalitet och den är lika fin efter tvätt.

Däremot är nog andra täcken över sammetstäcken ingen hit..

Har inga sammetstäcken, men ett par sammets shabrak. Dom har jag ju tvättat en hel del i maskin. På 40 grader och dom är då lika fina ännu. :)

precis ett sånt jag vill ha :D
är det tjockt som det ser ut på bilden, eller hur är det? bra kvalité?

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Hundhälsa Ligger här sömnlös och vakar över min lilla prinsessa. I torsdags märkte jag att hon slickade sig mycket och såg då att hon hade en...
Svar
18
· Visningar
1 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka