Santa Cruz Verona

Sv: Santa Cruz Verona

Jag har den sadeln. Den är helt underbar:love: lätt den skönaste dressyrsadel jag har haft. Verkar vara bra kvalitet på läder och hantverk oxå till skillnad ifrån de äldre modellerna ifrån samma tillverkare. Jag kan varmt rekommendera den:laugh:

Sv: Santa Cruz Verona

Jag har den sadeln. Den är helt underbar:love: lätt den skönaste dressyrsadel jag har haft. Verkar vara bra kvalitet på läder och hantverk oxå till skillnad ifrån de äldre modellerna ifrån samma tillverkare. Jag kan varmt rekommendera den:laugh:

åh då ska jag försöka hitta en återförsäljare i närheten så man kan åka och provsitta eller låna hem den :)
Tack så ycket för ditt svar!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka