JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Eller låta henne leva i ovisshet?
Tant har hittat ett nytt gömställe. Hon gör nått bus så jag ska jaga henne och så springer hon och gömmer sig...
Sv: Såra Yogas stolthet?
Verkligen inte! Tror hon... Attans usel matte som har för korta gardiner
Vad menar du? Jag ser ingen katt på bilden.
Får mig att tänka på den här bilden:
Aaaw, du är snäll du
Haha, ja det var ju lite likt.
Aldrig hört talas om "ser inte jag dig, ser inte du mig"?
Härlig bild!
haha
Rolig katt
Så du har också en sån?
Jag har en som gärna gömmer sig i nedhasade filtar:
Eller inrullad i mattor:
Ibland undrar man...
Men där är det ju ingen som ser henne. Det förstår väl alla
Jag diggar din katt
Övr. Katt
Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Katthälsa
Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Övr. Katt
Hej alla,
Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Övr. Katt
Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Lekstuga
Småbarn Med nuvarande virkespriser så skulle jag undvika att bygga nytt om jag inte var tvungen.
Mvh hon som drömmer om att bygga hönshus
Human
13 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 328
Barn
Tandfen utan kontanter
Småbarn Barnen har spargrisar med kontanter. Jag lånar därifrån bakom ryggen på dem. Som tröst får de jävligt bra ränta, för minimumbeloppet att...
Manji
15 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 600
Barn
Pluggtråden
Skola & Jobb Jag mailade läraren och bifogade en print screen på att jag har skickat in till urkund. Fick endast ett "okej" till svar O_o :confused...
Mirre
15 minuter sedan