Scannerhjälp, snabbt önskas!!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Magdalena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 638
M

Magdalena

Har precis satt i sladden till scannern efter att ha haft kamerasladden i ett tag. Bara det att så fort jag försöker scanna så säger den "Selected application invalid". VARFÖR DÅ??? Och hur fixar man det?

Förmodligen har scannerprogrammet tappat sina intsällningar på något sätt. Se efter om det inte finns någon inställning som heter "Select TWAIN source" eller något liknande. Där väljer man vilken scanner (eller kamera) man vill använda för att läsa in bilder.

Annars kan du prova att flytta scannersladden till en annan USB-port. Ibland hjälper det.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
735
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 238
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 351
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 134
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka