Schabrak färger till ljusbrun häst?

Deluxe_person123

Trådstartare
Hej jag umdrar om nån här vet vad för färger som skulle passa en ljusbrun d-ponny med svart man och svans.

Jag tänker eftersom han är så ljus så kanske man behöver något lite mörkare för att "tona ner" det lite.. Är tacksam för alla svar och kanske någon bild?

Jag tycker blått (inte för ljust), grönt, beige och brunt är fint på bruna hästar. Vinrött kan också funka.

Hej jag umdrar om nån här vet vad för färger som skulle passa en ljusbrun d-ponny med svart man och svans.

Jag tänker eftersom han är så ljus så kanske man behöver något lite mörkare för att "tona ner" det lite.. Är tacksam för alla svar och kanske någon bild?
Min ljusbruna snygging är fin i mycket. Han passar bra i min favoritfärg, petrol men även andra blå nyanser, även ljusblått.
Han har även ett gult som är fint och jag gillar att klä upp honom i ett glansigt svart till träningarna, det slår snyggt mot den svarta manen.

Jag tycker inte att han är fin i brunt men det är det enda hittills som jag provat och inte gillar.

Tycker det mesta passar till brunt. :)

Liknande trådar

Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Sassy
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka