Schabrak mått

Kiwi21

Trådstartare
Hej! Har köpt ett schabrak för länge sen som jag precis plockade fram, men det står inte någon storlek på den. Den ser ut att vara mellan ponny och full, men är inte säker. Om jag plattar ut hela på golvet mäter den 91x54 cm. Har någon ett schabrak i antingen full eller ponny som skulle kunna mäta för har inte tid att åka in till stallet förräns om 4 dagar, tack på förhand (:
 
Hej! Har köpt ett schabrak för länge sen som jag precis plockade fram, men det står inte någon storlek på den. Den ser ut att vara mellan ponny och full, men är inte säker. Om jag plattar ut hela på golvet mäter den 91x54 cm. Har någon ett schabrak i antingen full eller ponny som skulle kunna mäta för har inte tid att åka in till stallet förräns om 4 dagar, tack på förhand (:
Schabrak kan variera i storlek mellan olika märken så det går nog inte att säga bara av måtten..
 
Hej! Har köpt ett schabrak för länge sen som jag precis plockade fram, men det står inte någon storlek på den. Den ser ut att vara mellan ponny och full, men är inte säker. Om jag plattar ut hela på golvet mäter den 91x54 cm. Har någon ett schabrak i antingen full eller ponny som skulle kunna mäta för har inte tid att åka in till stallet förräns om 4 dagar, tack på förhand (:
Ser det ut att vara mellan ponny och full så är det kanske strl cob?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 795
Senast: Cambrie
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 717
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp