Schabrak med nummerlappshållare

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare AnnBur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 156
A

AnnBur

Jag letar schabrak med nummerlappshållare på. Helst vill jag ha ett vitt med blå och gul passpoal. Typ Eskadron eller Mias. Har letat som sjutton men hittar inget - jag är annars bästa vän med Google :)

Några tips?

Sv: Schabrak med nummerlappshållare

Exakt det jag efterlyser.. har svårt att formulera mig. Kom dessutom på att jag har en sykunnig dotter, själv är jag helkass på det - så hon kan ju fästa kardborre på ett valfritt snyggt schabrak.

Skall genast spana in ett Mias-schabrak - tack för hjälpen!

Du kan säkert beställa ett Mias med valfria kantband och passpoal samt kardborre, om dottern inte skulle vilja sy :).

...eller så kan du be mig om hjälp. Jag har ju en gammal skräddarutbildning i bagaget ;).

Jaaaaa - men det visste inte jag. Kommer gensast med lite trasiga täcken då också :)

Liknande trådar

Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: SaraMara
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 459
Senast: Lyan
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
586
Senast: Rumpnissen
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 416
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #10
  • Oseriös avel 2023