Scrollen tudelad?

Inte_Ung

Trådstartare
Vad har hänt med Scrollfunktionen?
Den hakar upp sig på halva sidan och visar en scrollbar till.

Prova att byta stil. Nere till vänster på alla sidor står det troligen Standardstil, klicka på den och välj sedan Originalstil och se om det blir någon skillnad.
Ta gärna en skärmbild av det som ser konstigt ut. Jag har inte hört om någon annan med liknande problem.

Har haft samma problem, jag kan bara scrolla i forumet. Högerlisten går inte att komma ner i (Hästnytt etc).

Störigt.

(kör Standard när det händer)

Jag får ingen andra scrollbar, men när jag scrollar nedåt blir jag helt plötsligt uppscrollad till början igen.
Har Windows 7 Ultimate 64-bitars och använder Opera 12.17 64-bitars.
Har haft standard-stil. Ska prova original.

Har haft samma problem, jag kan bara scrolla i forumet. Högerlisten går inte att komma ner i (Hästnytt etc).

Störigt.

(kör Standard när det händer)
Högerkolumen skall normalt vara still ett tag, då den är "klibbig" men när man kommer längre ned på sidan skall den återigen följa med.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 647
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Det här verkar ha dykt upp idag, har inte sett det förut men annonserna har blivit jättestora för mig. De har blivit så långa att jag...
Svar
2
· Visningar
465
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 616
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Sidan krånglar för mig. Ser ut såhär emellanåt när jag byter sida på forumet. Sedan uppdaterar jag sidan några gånger och det fungerar... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Bildtråd