Nila

Trådstartare
Jag har tänkt börja dra så smått med min hund och har börjat kolla på selar. Vi har visserligen 2 selar, men dom kan vara 40 år gamla. Lädret är dock bra, men inte spännena på lokselen. Kanske går att byta ut spännena, men dom har rostat väldigt mycket så jag vet faktiskt inte om alla går att spänna upp.
Jag har tittat lite på nomeselar och egentligen spelar det inte så stor roll bara det finns ringar på sidorna för skaklarna. Men jag vill helst ha en loksele då vi hade det till den andra hunden och jag vet att en sån passar till pulkan vi har.
Men går det att få tag på lokselar nu? Har försökt kolla lite, men vill helst slippa köpa från tex Blocket...

Sv: Selar

Hittade faktiskt en sele där så jag ska ta mått på hunden. Men dom vkerar bara ha en sele att välja på. Dock blir man ju lite fundersam när lokselen på bilden sitter upp och ner...

Sv: Selar

Nån mer som vet var man kan hitta lokselar? Jag hittar inte igen den jag hittade förut. Tror jag hittade en loksele på nån annan sida också, men jag kan inte komma på var det var, bara hur sidan såg ut på ett ungefär..
Annars får jag se så att den gamla selen vi har verkligen passar och försöka byta ut spännena.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 706
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 999
Senast: Nota
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
904
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S