Semester i sommar

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 445

Fille

Trådstartare
Sitter och funderar på semester för mig, sambon och grabben som är 1,5år i sommar. Dels funderar jag på Åland, finns det något att göra på Åland? Tex promenera, fina stränder, nåt museeum kanske?
Sen funderar jag på Tiveden, där vet jag vad man kan göra (är en av dom som brukar rekomendera tiveden) men undrar om någon av er kan rekomendera ett boende (stuga/hotell/b&b tex)? Vill ha nära till Unden så man kan bada i denna fantastiska sjö :love:

Jag gillar Åland! Finns en hel del att göra där faktiskt, mycket fina ställen att promenera på och många stränder, både stora och små. Många långgrunda, barnvänliga ställen att bada på.
Museum har jag lite dålig koll på, jag vet att det finns ett gäng men vet inte så mycket om dem.
Är det nåt särskilt ni vill göra där eller se, eller något speciellt intresse ni har, så kan jag gärna försöka hjälpa er hitta nåt som passar :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 203
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 707
Senast: Pratsch
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 692
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kom iväg på en road trip i alla fall. Tur var det. Resan har varit helt fantastisk. Jag har haft en lite lös plan på vad jag ville...
Svar
7
· Visningar
1 704
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd