JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Senskadad Quintero ska vila minst fyra månader
(Ridsport) Rolf-Göran Bengtssons Quintero La Silla har fått en blödning i yttre böjsenan på ett framben. Hingsten har behandlats och ordinerats en lång vila.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Hopphingsten Quintero ska verka i avel under 2015 via färsk sperma på Tullstorp. Hingsten har bland annat gått tre världscupfinaler...
Hästnyheter
Holsteinerhingsten Quintero (f d La Silla och Ask, numera Z) avtackades i helgen för sina insatser som hopphäst under Rolf-Göran...
Hästnyheter
RGB och Quintero La Silla i Top-Ten-finalen. Foto: Elisabet Hoff Världsfyran Rolf-Göran Bengtsson blev fyra också när världens tio högst...
Hästnyheter
RGB och hästen Ninja La Silla hyllas i Scandinavium. Foto: BILDBYRÅN I VC-finalen fick Rolf-Göran Bengtsson stående ovationer. Ett par...
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Akvarietråden V
Övr. Djur Har alltid tyckt att mitt 6 kantiga kar är större och känns större än mitt 200
Mäte.och ls in i kalkylatorn
Fick det till 273 liter...
Soffan74
42 minuter sedan
Svar: 1 391
Visningar: 41 601
Djur
Klippmaskin till tjock päls
Hundhälsa Ja, tyvärr är det så.
Så köp inte en Oster. Reservdelar behövs för eller senare … även om andra skär kan passa så är nya skär det minsta...
ufot
Idag kl 05:14
Svar: 8
Visningar: 209
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Borde jag ha tänkt på, så är det förstås :idea: och ruvar hönan så får man helt enkelt(? 😅) plocka bort äggen fortare. Kan man ge hönan...
Asko
Igår kl 23:28
Svar: 1 562
Visningar: 133 075
Djur