Ser det konstigt ut?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hnota
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 890
H

Hnota

Kan man ha olika färg på sadel och träns eller ser det konstigt ut?
Jag funderar på att köpa ett havannafärgat träns till min fux, men sadel är svart. Jag tycker att tränset är fint men känslan är att det blir fult med olika färger, och eftersom tränset är ganska dyrt vill jag inte ångra mig efter en vecka. Åhh ibland är det svårt.

Har ni annars några tips på snygga svarta träns, inte bara vanliga alldagliga. Kanske med nån sorts utsmyckning eller av bra kvalité.
Är det skönast med gummi eller vävribb tygel?

Suck, lite tips tack

Sv: Ser det konstigt ut?

Jag hade oxå tänkt att köpa ett snyggt, brunt träns, men jag har en svart sadel (som du;) ) och jag, personligen tycker att det ser lite konstigt ut...men det beror ju på färgerna. Det finns ju mörkare brun, tobacco tror jag att det heter men är inte säker. Men det beror ju på vad man själv tycker! Tycker man att det är snyggt så kan man mkt väl ha det så!;)

Personligen tycker jag man ska hålla sig till en färg, men tycker man själv det är fint så tycker jag man ska blanda! Ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker! Jag gillar vanliga svarta träns med bred vit fodring på nosgrimman! Vill inte ha för mycket tjafs på tränsen..! Less is more!:p

Jovisst går det, vet ni inte att superhett nu att ha svart sadel och brunt träns? -Så det är bara att köpa :d

linnéa skrev:
Jovisst går det, vet ni inte att superhett nu att ha svart sadel och brunt träns? -Så det är bara att köpa :d
Jo, så är det. Modet har inte riktigt kommit till Sverige än. Så man är med och skapar en ny trend om man hänger på redan nu.
:rofl:
// Linda (som ridit så i 13 år)

Nej, det hade aldrig jag ridit med. inte ens i skogen! Tycker det e grymt fult när tränset e ljusare än sadeln, tvärt om KANSKE går bra. Tycker man ska hålla sig till samma färg.

Jag har svart sadel och tabaccobrunt träns. :banana:
På min fjording ser det konstigt ut med svart träns, jag tycker det är snyggt med mjukare färg i ansiktet på en ljusare häst, på en svart el. brun häst tycker jag svart är självklart.:)

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 695
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 442
Senast: Sirap
·
Utrustning Har ganska nyligen skaffat mig ny utrustning i kalvskinn, sadel, träns, gjord you name it. Nu är jag bara så orolig över vad jag ska...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 414
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka