Serie sökes

Ainon

Trådstartare
Det är en tv-serie, inte jätte ny. Tror den är menad för ungdommar. Handlar om en stad/by där det händer mystiska saker. Kan vara så att det aningen är någon som flyttar dit eller så är det om en grupp ungdommar. Tror namnet på serien är namnet på byn/staden.

Mycket att gå på, jag vet men kommer inte ihåg något. Ideer?
 
Sv: Serie sökes

Nej den är det inte. Skulle tro att den var äldre, mer runt Roswell tiden (men är inte Roswell :p) kanske tom äldre som runt Twin Peaks om jag dömmer rätt utifrån hur bilderna såg ut.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Har sen ett par dagar försökt komma på namnet på ett engelskt popband, men lyckas inte. Kanske Buke kan stå mig bi? Det här är vad jag...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: Mabuse
·
Tjatter Det här är en chansning, men jag har sett andra få svar på liknande chansningar. I engelskundervisningen under högstadiet eller...
Svar
3
· Visningar
641
Senast: Takire
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 427
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 718
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp