Bukefalos 28 år!

seriös hundannons ?

Albertina

Trådstartare
Hur seriöst är detta ?

Hej jag heter Brandi. Jag kommer att vara 3,5 lbs när jag växer upp. Jag älskar att ha roligt och fortfarande har tid att sitta i ditt knä
Vi är alla prespoiled, aktuell på vaccinationer, och registreras. Om du ser någon av oss att du kanske vill anta, vänligen kontakta genom eamil för mer undersökningar.
Vi vet kontrolleras och kc Registrerade, Homeraised, har Hennes Shots Och Wormings.
Weill gärna ha nya medlemmar i din familj


Pris: 250:-


Är det någon som köper hund efter att läst den annonsen ?
http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=43713
 
Sv: seriös hundannons ?

jag hade då inte gjort det.:crazy:
 
Sv: seriös hundannons ?

Annons på engelska översatt med hjälp av något halvbra program... :cool:

Men nej, jag tycker inte att det låter seriöst - det gör jag aldrig när annonsen är skriven som om hunden själv skriver.
 
Sv: seriös hundannons ?

:eek: Stackars människor ibland :crazy:

jag har nu anmält annonsen som oseriös

Jag vill anmäla annons 43713 med rubriken "registrerade valpar för en ny familj" som olämplig därför att:
Detta är en typisk annons för oseriösa hundförsäljare ifrån utlandet .
De använder ett halv taskigt översättnings program . och när du väl kontaktat annonsören vill de ha pengar för en valp som inte finns i slut ändan
Ett exempel http://h1.ripway.com/baksidan/index.html
 
Senast ändrad:
Sv: seriös hundannons ?

haha jag fattade då knappt vad annonsen handlade om, men fick en liten hint om att det var en hund;)
 
Sv: seriös hundannons ?

Annons på engelska översatt med hjälp av något halvbra program... :cool:

Men nej, jag tycker inte att det låter seriöst - det gör jag aldrig när annonsen är skriven som om hunden själv skriver.


Amen! Jag är totalt allergisk emot annonser skrivna i första person och med en gullegullton. Förstår inte människor att det är mer förtroendeingivande att vara seriös?
 
Sv: seriös hundannons ?

Solklart att det inte existerar några hundar, vad som är beklämmande är ju att måste fungera. Annars skulle ju den här typen av annonser försvinna.
 
Sv: seriös hundannons ?

Jag anmälde ju annonsen och fick idag svar :)

Hej A

Jättebra att du hjälpte till att tipsa oss.
Vi har nu raderat annonsen och säljarens mail.

Mvh
Fyndtorgets kundtjänst
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp