Sex med djur måste förbjudas

Sv: Sex med djur måste förbjudas

Nej kontrollanter och inspektörer kommer nog inte att göra stickprov.
Men däremot så framkommer tidelag många gånger i utredningar gällanda barnporr och incest. Det skulle då verkligen underlätta om tidelag var förbjudet. Djuret kan ju inte gå till polisen och anmäla vad den blivit utsatt för. När det då framkommer med bildbevis.
 
Sv: Sex med djur måste förbjudas

ja och om djuret då blivit skadat och mår dåligt då bör djurskyddslagen träda in.. det gör den inte idag, vi har en asmesig djurskyddslag i sverige.. :(
det är pga av den (eller där den inte når) som djur far mest illa, säkerligen många hundra gånger fler djur än som lider av tidelag (eller bestialitet då man inte bryr sig om den man har sex med, kan likställas vid våldtänkter, misshandel osv)

ponera att en person gillar läderpiskor och vill piska den han ha sex med, då hittar han självklart en som ställer upp på det..
han går inte runt å piskar vemsomhelst som ni tror att folk som tänder på djur gör.. att de personerna bara springer runt och sätter på varenda djur dom får tag i..
 
Sv: Sex med djur måste förbjudas

ja och om djuret då blivit skadat och mår dåligt då bör djurskyddslagen träda in.. det gör den inte idag, vi har en asmesig djurskyddslag i sverige.. :(
det är pga av den (eller där den inte når) som djur far mest illa, säkerligen många hundra gånger fler djur än som lider av tidelag (eller bestialitet då man inte bryr sig om den man har sex med, kan likställas vid våldtänkter, misshandel osv)

ponera att en person gillar läderpiskor och vill piska den han ha sex med, då hittar han självklart en som ställer upp på det..
han går inte runt å piskar vemsomhelst som ni tror att folk som tänder på djur gör.. att de personerna bara springer runt och sätter på varenda djur dom får tag i..

:eek: Hittar en person som ställer upp:eek: det säger du det själv, hur dessa människor agerar. De anser sig ha rätt att förnedra, förtrycka och använda sig av svagare individer/barn/djur för sina egna läggningar. Jag har själv tvingats genomlida att se på vissa av dessa filmer i rättegångar och jag kan säga dig att det tydligt syns hur kvinnor, barn och djur utsätts för förnedring av sjuka framförallt män...
Och jag hävdar bestämt att djuren även skadas psykiskt, att de känner sig förnedrade och att de mår dåligt när de riktar sin sexualitet mot människor. Blir ett sjukt tvångsbeteende.
 
Sv: Sex med djur måste förbjudas

jaha, så du tycker nu att ALLA som har en fetish ska kategoriseras som pedofiler för att dom KAN tappa kontrollen över sin fetish :eek: :eek: :eek:

då är med all säkerhet en stor del av sveriges befolkning pedofiler! tänk om en fotfetishist skulle börja mörda folk och såga av fötterna för att ta med hem och ha i frysen! :eek: :eek: :eek:

är det så du tänker? då förstår jag att du är emot tidelag..

jag har också mina fetisher (blend-sneakers, har alla färger :love: ), och polaren är klädfetishist, ska du bura in i oss också? för vi kan juh en dag bara gå bärsärk och stjäla skor och kläder hejvilt och skada butiksägarnas plånböcker..

*******************

men givetvis, folk som ÄR sjuka och skadar vuxna, barn och djur SKA buras in.. dock inte utan bevis.. ett skadat djur bör ingå i djurskyddslagen och förövaren ska straffas den vägen..
 
Sv: Sex med djur måste förbjudas

del av inlägg
Jag har markerat med fet stil det jag
svarar på/ Stisse

ponera att en person gillar läderpiskor och vill piska den han ha sex med, då hittar han självklart en som ställer upp på det..
han går inte runt å piskar vemsomhelst som ni tror att folk som tänder på djur gör.. att de personerna bara springer runt och sätter på varenda djur dom får tag i..
Jag tror inte att folk som tänder på djur
försöker sätta på vart enda djur de ser.
Det är nog Zoofilens egna djur eller de djur som
finns i en sådan krets som blir utsatta för människans
sexuella behov.
 
Sv: Sex med djur måste förbjudas

ja, och eftersom att jag satt mig in i ämnet (du har väl också läst sidan?) så vet jag att en normal tidelagare en som bryr sig om djuret, precis som en läderpiskefetishist bryr sig om sin partner..

jag har redan sagt att om ett djur visar psykiska avvikelser hos veterinär kan man undersöka om djuret verkligen mår bra hos sin vårdare och om det då visar sig att något händer djuret hemmavid så bör djuret tas omhand om..
det tycker jag även gäller kamphundar som blir kuvade och upptrissade av sina ägare att vara vildsinta och skräckinjagande..
 
Sv: Sex med djur måste förbjudas

ja, och eftersom att jag satt mig in i ämnet (du har väl också läst sidan?) så vet jag att en normal tidelagare en som bryr sig om djuret, precis som en läderpiskefetishist bryr sig om sin partner..

jag har redan sagt att om ett djur visar psykiska avvikelser hos veterinär kan man undersöka om djuret verkligen mår bra hos sin vårdare och om det då visar sig att något händer djuret hemmavid så bör djuret tas omhand om..
det tycker jag även gäller kamphundar som blir kuvade och upptrissade av sina ägare att vara vildsinta och skräckinjagande..

EN NORMAL TIDELAGARE???bryr sig om djuret::eek: Precis som pedofiler anser sig vara snäll mot barn och älska dem...
Vad har du blivit utsatt för som barn?
 
Sv: Sex med djur måste förbjudas

klipp inte av halva meningen! :mad: du läser ju ut helt fel saker ur mina inlägg!

ett barn har ALDRIG de fysiska förutsättningarna för sex, djur har det! ett barn har valltid något emot sexet, det är fel i ett barns värld.. det är det INTE i ett djurs värld..

en valack som går med snoppen ute eller en hund som sitter å slickar sig på snoppen mitt på stan är fullt normalt, en 30 årig människa som gör så är en brottsling.. det lär sig barn och därför är sex tabu för barn, men inte för djur, djur har inte sådana ångestkänslor och skäms inte för sexualiteten.. det gör barn (och många vuxna)

förmänskliga INTE djuren! djuren har INTE samma känslor som du!

rektalundersökningar och vaginalundersökningar är MER våldtäkt på djur då MÅNGA hästägare observerat obehag när veterinär våldar in armen där bak.. så går inte tidelag till..

så, ge fan i att klippa av meningarna och vända på mina ord nu.
 
Sv: Sex med djur måste förbjudas

Jag tror jag vet vart dina gränser går?
Du menar alltså att Tidelag light är OK.
Det vill säga slick åt båda håll,
lite penetration under kontroll, och onani av djuret eller vad det nu handlar om?
Alltså så länge inte djuret går sönder någonstans
har jag fattat dig rätt?
För om djuret går sönder då tycker du att
djurskyddslagen skall träda in.

Vilka djur tycker du passar bäst till att utföra
Tidelag mot/med.
Tycker du att det är OK av en Zoofil att använda sig
av andras djur tex hästar/hundar som Zoofilen
sköter om?
Tycker du att ägarna skall informeras om att Zoofilen är just Zoofil innan de lämnar över
vård och skötsel av djuret i Zoofilens händer?
 
Sv: Sex med djur måste förbjudas

Fick inget svar på mina provocerande frågor.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Självklart är det romantiskt att åka hästvagn i underbara Central Park om man är ett par som besöker stan. För den som kan sin "Sex and...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En man i Munkedal har vanvårdat sina hästar så pass att länsstyrelsen nu förbjuder honom att ha djur. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Sydsvenskan) Veterinären dömdes för djurplågeri och förbjuds nu ha hand om djur under ett år. LUND. När veterinärens häst inte ville...
Svar
0
· Visningar
559
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Sveriges Television) En kvinna i Enköping förbjuds att ha djur efter att hon i flera år vanvårdat alla djur hon haft. Kvinnan har bland...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp