Shires transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jennie73
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 954
J

Jennie73

Jag undrar om någon har nån bild på Shires transportskydd att lägga ut här. Där jag hittat dem finns inte alla färger på bild. Vill se hur de rosarutiga ser ut. Helst vill jag ha de lila:love: , men det verkar som det färgerna utgått.
Ha det gott!!

Sv: Shires transportskydd

Är det dessa du menar?

sh198.jpg

Tack för hjälpen, de rosarutiga gillade jag INTE. Det får nog bli nåt lila eller enfärgat i alla fall.
Ha det gott!!

Om man klickar på vilka färger som finns ser man att det står rosa-rutig. (tyvärr):(
Ha det gott!!

Syster har svarta med beige kant, jag köpte dom till henne i födelsedagspresent :D
Jättefina :)

Ett tips om du vill ha de lila: kolla om ridsportshopen.com har dem. De ljusblå som jag har har också utgått, men jag hittade dem hos ridsportshopen för bara ett par månader sedan. :)

Tack för tipset, ska kolla det direkt.
Det är bara trist att betala så mycket i frakt.
Ha det gott!!

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 228
Senast: Capybara
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: skiesabove
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
979
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025