Shortchaps..

Fjording_94

Trådstartare
Hej! Tänkte bara höra om någon vet ett bra och skonsamt sätt att rengöra shortchaps i mocka på? Vill inte tvätta dem i tvättmaskinen, och skrubbar jag dem med tvål o vatten blir de ju alldeles hårda och fula..

Tacksam för alla tips!!:bow:

Sv: Shortchaps..

Hej! Tänkte bara höra om någon vet ett bra och skonsamt sätt att rengöra shortchaps i mocka på? Vill inte tvätta dem i tvättmaskinen, och skrubbar jag dem med tvål o vatten blir de ju alldeles hårda och fula..

Tacksam för alla tips!!:bow:

Skinntvätt från Windsor fungerar bra till mocka chaps har själv använt det och stoppat i tvättmaskinen utan att de blir vare sig konstiga, hårda eller fula efteråt.

Det går även att tvätta för hand med det också.

Finns att köpa på H**ks

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
1 088
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 115
Senast: tara
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd
  • WE-tråden
Tillbaka