Showchaps igen

Tussemaja

Trådstartare
Vart 17 får folk tag i sina snygga showchaps??? Hittar inte många på nätet och orkar inte leta mer, så snälla, snälla pm:a mig om inköpsställen. (vet att det finns trådar förut men det är inköpsställen jag behöver.) Evigt tacksam för tips. Börjar bli desperat!

Sv: Showchaps igen

Vilken marknad det borde finnas för den som har bra sortiment på chaps, för gud va lite det finns att välja på! Kollat alla försäljare (tror jag) å det var magert. Fick bli att låta sy upp...

Pma gärna mig med. Är också i leta showchapssvängen... inte helt lätt. :)

Köp mönster på tjäderläder och sy själv, ska jag göra och då får man det som man vill mycket, mycket billigare :D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: sweep
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 474
Senast: Alexandra_W
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
596

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka