Sidostycken

Thera

Trådstartare
Vet någon var man kan köpa lösa sidostycken med inåtvända spännen? Jag har sett det i Shires-katalogen, men jag vet inte om det finns i Sverige?

Mitt drömträns är nämligen ett med strasspannband OCH med inåtvända spännen vid bettet. Den kombinationen verkar dock inte existera... :(
Nu har jag insett att det lättaste förmodligen är att köpa sidostycken separat och kombinera ihop med nåt snyggt strassträns...

Vore kanon om nån visste var man kan hitta det! :bow:

Sv: Sidostycken

eller så köper du ett snyggt träns med inåtvända spännen, typ Dyons Glenn Gordon och ett strasspannband till, finns ju hur många som helst att välja på

Senast ändrad:

Jag har ett Dyon GlenGordon, skitkvalité, ska byta ut det till ett HG/dyrare Dyon när jag sommarjobbat.

Thera: Håller med Bison, köp ett pannband istället, Döbert har skitsnygga pannband :love:

knapplån, konstig har Dyon Bayard tränset o det är hur mjukt o fint som helst, helt underbart fint :love:

GG tränsen är inte för roliga:( ... men tillräckligt snygga o bra för 600kr

Saken är att jag har ganska höga krav på hur strassen ska se ut, och denna strass på lösa pannband har jag bara sett hos Hööks.

Så det skulle kännas rätt onödigt att köpa ett träns för x antal tusen och sedan sätta på ett billigt pannband.

Men, jag har hittat strassen på ett färdigt träns, dock med "vanliga" spännen. Så jag tror att det enklaste är att köpa till lösa sidostycken, som jag tror jag har fått tag i nu... :bump:

Men tack ändå för era tips!

men det finns ju hur många strass pannband som helst, Hööks är inte snygga men det finns ju en uppsjö av ridsportsbutiker utöver Hööks, men du gör som du vill ;)

Kan ju uppdatera med en bild på mitt nya träns, där sidostyckena separat kostade nästan dubbelt så mycket som resten av tränset... :crazy:

Men det var så billigt ändå, så jag är helnöjd!

Vad tycker ni? Ignorera den sömniga modellen... och mina gamla tyglar... :p

Klicka för större bild!

Nu återstår bara att köpa matchande tyglar!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 688
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka