CathrinS

Trådstartare
Jag vore väldigt glad om ngn kan hjälpa mig att tyda signaturen på tavlan.

Bifogade filer

• IMG_20250507_105400.webp
    IMG_20250507_105400.webp
    30 KB · Visningar: 159
<
Jag vore väldigt glad om ngn kan hjälpa mig att tyda signaturen på tavlan.
sorry :)

Får fram (_ står för ingen aning) _ujdku_u_j

eller d kan vara ett a

Men är usel på att gissa namn utifrån bokstäver.

Första borde vara ett A men det blir ju inte logiskt med u

Senast ändrad:
Har du foto av tavlan? Google Lens kanske kan hjälpa till att identifiera konstverk. Det hjälper nog oss lite att se vilken stil det är på tavlan.

• Gilla
Reactions: Sel
Har du foto av tavlan? Google Lens kanske kan hjälpa till att identifiera konstverk. Det hjälper nog oss lite att se vilken stil det är på tavlan.
Ja. Plus ett hum om var ungefär i landet den kan vara ifrån.

Jag vet ett gäng konstnärer som är kända och välsedda i mitt län och omkringliggande men som t.ex en skåning skulle stå helt frågande inför.
Det finns verk jag kan slå en blick på och se direkt att detta är av XX. :)

Liknande trådar

Kultur Med allt elände som sker runt om i världen behöver åtminstone jag något som gör mig glad idag. Så för den som missat SVTs serie Mot...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: jemeni
·
Kultur Kom att tänka på en specifik manlig skådespelare men kan för mitt liv inte komma på vad han heter och förstås heller inte släppa det...
Svar
8
· Visningar
511
Senast: Tarnin
·
Kultur Funderar över den här tavlan som heter "Hönstavlan," och hänger på Gripsholms slott. Lovisa Ulrikas hovdamer porträtterade som höns och...
Svar
2
· Visningar
548
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: saltakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår