Simon & Tomas, Roomservice eller nån-HELP

O

Olympia

Det är nästan att t.om Martin Timell skulle vara välkommen på ett hembesök för jag är desperat! Har flyttat till ny lägenhet och det är de mest fruktansvärda plastmattor i samtliga rum (ej badrum och vardagsrum) som någonsin skådats. Ser ut som på ett sämre vårdhem. Får ångest så fort jag kommer hem. Det är en hyreslägenhet och de ska inte byta golv än på flera år. Har någon nåt bra tips som man kan göra och som inte kostar massor?? Vill ju inte ha mattor på precis varje mm. Help alla kreativa- vad ska jag göra?:confused:
 
Sv: Simon & Tomas, Roomservice eller nån-HELP

Hur ser du på stora heltäckande (eller nästan heltäckande) sisalmattor? Klickgolv (laminat)?
 
Sv: Simon & Tomas, Roomservice eller nån-HELP

Om jag var du skulle jag höra med hyresvärden om denne ville betala en del av summan vid köp av nya golv (ex laminat i v-rum/sovrum och Klinker i hall/kök). Vet att ett par av mina kompisar som bor i hyresrätter har fått hjälp med materialbetalning och sedan gjort jobbet själva eller tagit dit hantverkare (beroende på plånbok såklart :angel:) Fråga kan man alltid! ;)
 
Sv: Simon & Tomas, Roomservice eller nån-HELP

Aha- ja det kan man kanske. Fast på besiktningen av lägenheten var det anmärkningar på sovrumsgolv pga av märken men de ansåg att de inte var tillräckligt för att byta ut. Men att dela kostnaden kanske skulle vara mer intressant. För så här vill jag inte ha det. Vi har precis flyttat in och jag har ångest redan!
 
Sv: Simon & Tomas, Roomservice eller nån-HELP

Vi la nyss nytt golv i vårt kök. Hyreslägenhet. (Bilder kommer inom kort.) Vi köpte Ikeas klicklaminat med träfärg, och det la sambon på en eftermiddag. Tror det kostade ca 700 på 12 kvm, kanske lite till för plasten man la under. Det blev en HELT annan känsla i köket.
 
Sv: Simon & Tomas, Roomservice eller nån-HELP

Vi har amma problem i våran lgh,mattorna är från 1800-talet och är så gräsligt fula i två av sovrummen..Man vill ju inte ens gå in där!
Men jag tänkte kolla med våran hyresvärd om han kan stå för golven och vi lägger in,funderar på klickgolv,har en kompis som lagt flertal sådana och erbjudit sig att hjälpa till!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp