Sista dagen med mina gojor

TCJ

Trådstartare
imorgon åker dem till fodervärden.
Linus sitter här hos mig å sneglar på mej, plockar med lite saker å visslar till ibland.

Raring då :(

Har det ju ganska jobbigt nu och jag är så rädd att försumma dem.

Jag vill att de ska ha bästa omvårdnad, så därför flyttar jag dem till några som har tiden och framförallt ORKEN

:bow: till dig för det beslutet! :) Så skönt med folk som tar ansvar för sina djur! :bow: Hoppas det löser sig för dig och att du kommer må bättre snart!

Tack! :)

Jag är SÅÅÅ glad att just den familjen fick dem.
Fick kort ikväll från när de är ute i utomhusvoljären och snackar med sina nya vänner (5st andra gojor)

Åh jag är så lycklig för deras skull! Äntligen fick dem en stoooor flock!!!! :love:

Låter som de kommit till ett paradis! Vår goja sitter ute på dagarna i voljär, och inne i bur på nätterna.

Vad kul att de skickar kort! Det är skönt att ha ett bekymmer mindre att tänka på!

:bump:

Ja, då sov jag gott på natten ! :)

vargdotter
nu är det bara jag kvar å också få ett bra foderhem :D

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
766
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
450
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma